mandag den 10. marts 2014

Memory Lane part 1.

Scrapsisters.dk blev startet af "søstrene" Heidi og Henriette, flere år før jeg overhovedet vidste hvad scrapbooking var. Som de fleste af jer ved, så har Heidi kørt siden selv i flere år, og nu giver hun altså tøjlerne videre til andre at overtage.

Jeg startede som moderator på Scrapsisters Forum, og brugte oceaner af tid på at rydde op i tråde, og sprede hygge sammen med resten af teamet. Efter en tid blev jeg spurgt, om jeg ville være gæstedesigner på magasinet. Stolt takkede jeg ja, - og efter 2 artikler som gæstedesigner, blev jeg tilbudt en fast plads på designteamet.

Det er blevet til mange timer, mange layouts ( og andre kreativiteter ), ja sågar et online kursus som underviser sammen med Heidi, og et par gæsteoptrædener på andres kurser og bidrag til et e-magasin. Alt dette for og sammen med Scrapsisters.

Jeg har nydt hvert et skridt- Nydt alle de læringsprocesser der har fulgt med og ikke mindst nydt at I ville se på det ;) Jeg har fået lyst til at vise lidt, af alt det, der aldrig nåede hele vejen til bloggen, og lidt af det der gjorde.

Februar i år, bad jeg jer om, at give slip i jeres Art Journals. En artikel der var meget grænseoverskridende for mig, fordi jeg pludselig gjorde det "allemands viden", at jeg havde fået diagnosen Borderline, når nu det var det, mine art journalsider handlede om. Jeg forsøgte at skrive mig uden om dette faktum i selve artiklen, men følte at "alle" ville gennemskue det alligevel. Nu er jeg mere afklaret omkring det, og forsøger at nedbryde det tabu der uanfægteligt hænger sammen med diagnoser af psykiatrisk karakter. - Ja, spørg endelig hvis I har nogen spørgsmål :P

I oktober 2013 skrev jeg om tankerne omkring lifting. Dette layout lavede jeg på convention i Middelfart, i selskab med skønne Quinder. Et layout der minder mig om en dejlig weekend. - Foruden det selvfølgelig også minder mig om de ting, det rørte ved mig mens jeg lavede det.

I september 2013 forsøgte jeg at Scrappe som en Diva.
Dette layout er sjovt - der er mere spræl på end der ellers er når det kommer fra min hånd. Rigtig gode minder omkring billedet, men det der egentlig gør det sjovt, - er den massive brøler jeg har lavet. Jeg scrappede layoutet, tog billeder af det, redigerede selvsamme billeder. Skrev min artikel og placerede alle billederne som jeg ønskede - og artiklen blev udgivet...... Først efter at artiklen var udgivet, var der én anden der gjorde mig opmærksom på at årstallet var forkert. Haha, jeg havde ellers haft rig mulighed for at opdage fejlen selv.

Åh, ja alle de minder der knytter sig til hvert enkelt layout. Kunne du huske disse?
Jeg fortsætter turen ned af memory lane inden for nærmeste fremtid. Hæng på derude :)

Husk i øvrigt konkurrencen her på siden! Link i sidebar :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...