søndag den 9. marts 2014

"Fri"

Har lige brugt den sidste halve time på, at grine sammen med min farmand... Jeg grinte højest, - Sådan plejede det ellers ikke at være. Men oprigtigheden var den samme som altid. Ingen pointe i at fortælle hvad der var så sjovt, - man skulle have været der. Altså bortset fra, at han selvfølgelig ikke var det "haha". Åh, den ironi.

De der universelle øjeblikke af samhørighed som jeg stadig bliver ramt af til tider, er guld værd, men hold k... hvor rammer de hårdt bagefter. Erkendelsen af, at det er mere end to år siden, jeg måtte sige "Vi ses" og "God rejse", rammer som et godstog. Hvordan kan han være væk, når jeg kan høre hans ord så tydeligt. Jeg kender hans svar, så jeg behøver ikke spørge... Men jeg ville ønske jeg havde muligheden.
Et øjebliks latter efterfulgt en evigheds gråd.


2 kommentarer:

  1. Ja, det er svært at miste, men hvor er det godt at vi har minder. Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Kære Jeanne. Du er så eminent god til at udtrykke dig i dine Lo'er. Lav noget art-journal om dine følelser lige der, når det er allersværest. Det er også en måde at få det ud på. Det kan også være lige der, når I griner allerhøjest. God søndag til dig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...