tirsdag den 2. juli 2013

The Best A Mom Can Get

I forbindelse med et telephonegame på Scrapsisters, lavede jeg dette layout. Billede kvaliteten er ikke den aller bedste, men de er her da.

Jeg har arbejdet med neonfarver og har tegnet en del detaljer på.

De fleste lag består af stempler. Min træpynt er blevet duppet med Neon sværte fra Hero Arts, og mine papirer, - ja de kommer fra SODAlicious... Ingen overraskelse der ;) 

Den lyserøde snor, er mursnor, som jeg har trevlet op og modeleret rundt med, indtil jeg var tilfreds med udtrykket. 

Jeg har lavet et cluster langs papiret her, og har ladet alle teknikkerne fra mit layout center, gå igen. Det binder elementerne sammen.

- Hav en dejlig dag :)

3 kommentarer:

  1. Rigtig flot LO, og fed ide med at bruge murersnor også. Det viser bare, at man virkelig kan bruge alt for hånden værende.

    SvarSlet
  2. Lækker layout!
    Har endnu ikke turde kaste mig ud i et neon layout, men måske jeg snart skulle prøve...!

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke blogget eller været på blogrundfart i et stykke tid pga skole og eksamen. For mig er du jo trendsætter og kan se, at der stadig bruges pile, som jeg er helt vild med, og at der nu også bruges ruder. Det er fedt. Vild med din stil og dit LO som altid. Kærlig hilsen MosteH

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...